Sunday 29 May 2011

Anakanda dan Cucunda Haji Harun dan Hjh Khairani

2nd story..continued story hari tuh tapi yang ini mengisahkan tentang anak2 dan cucu2 Haji Harun dan Hjh Khairani..(Yang pertama nak cerita pasal abang saya dan sekeluarga nama abang saya Mohd Khairunromiezan bin Hj.Harun and his have a beautiful beloved wife that was name Mahawa binti Yop Othman . Abang saya berumur 37 tahun and his wife berumur 36 tahun. Mereka dikurniakan 4 orang cahaya mata that is 3 orang perempuan dan 1 lelaki yg agak tersesat..huhuhu..jap g baru mentioned sorg2 anak abang yewp. My brother was married on 1995 dan time tuh jugak dalam brape bulan lepas tuh kakak ipar saya pregnant anak yang first. time tuh umur saya baru 5 tahun dah dapat anak sedara..(..Leceh..)huhuhu..oukeh lorh now time tuh mentioned abg saya, kakak ipar saya and anak2 sedara saya..


hah..this one my Along.. Mohd Khairunromiezan


this his wife Mahawa


nieh anak dye yang first Mimi Adura..


 yang nieh anak along yang bongsu..Muhammad Erman Hakim

(*yang laen xde gambar lorh ntah g mane hilang nye..sorry..huhuhu*)


Hye semua..huhu Assalamualaikum, pada petang yang agak sejuk dengan ditemani langit yang mendung sementara menunggu bumi disirami air dari langit,so today saya nak continued for the 3rd story of anakanda dan cucunda Haji Harun.. Oukeh first of all this story tentang kakak saya iaitu anak kedua Haji Harun dan Hajah Khairani. Same of the story with my brother, kakak saya nieh kawin awal umur 19 dah kawin pada tahun yang sama abg saya kawin iaitu pada tahun 1995. My sis pon sama dapat baby awal time umur saya 5 tahun jgk..(..leceh2..). Oukeh2 now time utk introduce kakak ngn family dye. Nama kakak JuliaHarniYanti Bt  Haji Harun..her husband nama Abdullah dan dye mempunyai 2 orang cahaya mata dimana dua2 perempuan. Anak perempuan yang sulung berumur 16 tahun nama nye Intan Harnila dan anak dye yang bongsu berumur 14 tahun nama nye Intan Hartasha. Family kakak stay kat Terengganu bab follow husband dye org sana dan mengajar dekat sana. 


Julia Harniyanti that's my beloved sister


beside my sis nieh lorh husband dye Abdullah


this one my beloved niece Intan Harnila 


this last one Intan Hartasha

Weee...perfect family my brother and my sister but not finished yet sebab tak introduce my mom and my dad ag..dorg last story bab special cket..eheh.. (*too korg2 acu dah story eah so pasal picture nieh jangan banyak komen tak cantik larh ape larh..*) hehehe..dah2 nak solat pulak dah lewat nieh.bubyem wasalam..





No comments:

Post a Comment